Kurt Schmidt és un home que, desprès de construir la seva pròpia empresa de publicitat i tenir èxit se la va vendre per a poder complir el seu somni: donar la volta al mon en un vaixell. La travessia no va ser fàcil, molts cops es va veure en perill de mort.
Aquest viatge li ha fet veure la importància que te ser feliç a la vida i que tot només depèn de la força de voluntat i si de debò vols aconseguir-ho i, sobretot, que els diners no ho son tot per ser feliç.
Ara predica que no fent res no aconseguiràs arribar a las teves metas i que sempre es te que viure la vida, aprofitar el temps i aconseguir la felicitat costi el que costi.
Les seves paraules em recorden molt al llibre "Así habló Zaratustra" de Nietzsche. Deia una cosa mes o menys així: "La vida del hombre es como un ocaso". Volia dir que la vida del home era molt breu que es tenia que viure de tal forma que brilles el Màxim possible.
Molt bé, amb cita de Nietzsche inclosa! Però l'expressió... "Felicitat", "només", "haver de", etc.
ResponElimina